TUOTEPALAUTUKSET
Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus (palautusoikeus ei koske erikoistilattavia tuotteita). Joissain tapauksissa voimme ottaa tuotteita takaisin myös tämän ajan jälkeen. Näistä tulee kuitenkin sopia aina erikseen kanssamme. Huomioittehan, että 14 vuorokauden jälkeen palautetuista tuotteista veloitamme vähintään 30% käsittelymaksun.
Asiakas vastaa palautuksen lähetyskuluista. Vähennämme palautuskulut mahdollisesti hyvitettävästä summasta.
Palautukset tehdään Matkahuollon kautta.
Ilmoitattehan oheisen palautusnumeron asiakaspalautusta tehdessä --> 9511485.
- Tuotteen on oltava myyntikelpoinen, alkuperäispakkauksen on oltava ehjä ja siisti, sekä pakkaukseen mahdollisesti kuuluvien asiakirjojen tai vastaavien on oltava pakkauksen mukana. Tuotteen arvo alenee ja hyvitys pienenee, jos siinä on selviä käytön jälkiä tai pakkauksesta puuttuu jotain.
- Sinetöityjen tuotteiden osalta palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia.
- Pakkaathan tuotteet huolellisesti, jotta ne eivät vaurioidu matkalla. Itse tuotteen myyntipakkaukseen ei saa liimata lähetyslappua, teippejä tms.
- Muistathan sovittaa korinosat (puskurit, helmat, lipat jne) aina ennen maalausta. Maalattuja ja/tai muokattuja osia ei voi palauttaa.
Palautusohjeet:
-
Ilmoitathan palautuksesta tai tilauksen peruutuksesta sähköisesti ilmoituslomakkeella (klikkaa tätä linkkiä)
(Odota, että saat sähköpostiisi kuittauksen palautuksesta ennenkuin palautat tuotteen.
-
Palauta tuote/tuotteet Matkahuollon kautta
Palautusosoite:
Schmiedmann Suomi Oy
Uutistie 7
01770 Vantaa
puh. 09 4255 1255
Palautettavaksi ei hyväksytä:
- Poistomyyntituotteita
- Vajaita sarjoja
- Alustanumeron perusteella tilatut yksilölliset osat (esim.moottorin ja korin osat)
- "Custom" ja/tai erikoistilattuja tuotteita (kts toimitusehdot kohta 7)
- Tuotteita jotka on asennettu ajoneuvoon tai on maalattu.
Palautusta ei tehdä täytenä:
- Pakkaukseltaan rikkoutuneista, likaantuneista tai vahingoittuneista tuotteista.
- Tuotteita, joihin on kiinnitetty lähetysdokumentteja / ilmastointiteippiä tms / muita merkintöjä, joita ei voi poistaa.
RUNKOPALAUTUKSET (pantit /vaihto-osat)
- Tee palautuksesta aina ensin ilmoitus sähköisesti tällä lomakkeella --> ilmoituslomake (klikkaa tästä)
- Runkopantti palautus on tehtävä 2kk sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
- Quaife perien runkopantti täytyy palauttaa kahden (2) viikon sisällä.
- Asiakas maksaa vanhan rungon palautusrahdin.
- Rungon on oltava ehjä ja sisällettävä kaikki tarvittavat osat.
- Rungon on vastattava ostettua tuotetta.
- Runko on palautettava tilalle tulleen tuotteen alkuperäispakkauksessa (jos tuote ei ole alkuperäispakkauksessa, hyvitystä ei tehdä).
- Palautettava runko on oltava puhdistettu (siitä ei esim saa vuotaa öljyä tms) - jos osa ei ole puhdas, joudumme puhdistamaan sen. Näissä tapauksissa hyvitystä ei tehdä täytenä.
REKLAMAATIOT ja TAKUUKÄSITTELYYN TULEVAT TUOTTEET
- Tuotteillamme on pääsääntöisesti yhden (1) vuoden takuu. Takuu ei koske varastopoisto tuotteita tai käytettyjä osia.
- Käsittelemme reklamaatiot ainoastaan kirjallisena, jotta voimme vähentää väärinymmärryksiä ja
parantaa teidän oikeusturvaanne.
- Reklamaatio ja takuuasioissa tee aina ilmoituksen tällä ->lomakkeella (klikkaa)<-.
- Emme käsittele puutteellisia Takuuhakemuksia.
- Takuupalautukset tulee tehdä Matkahuollon kautta. Muilla tavoilla toimitetuista asiakaspalautuksista emme maksa palautuskuluja.
- Huomioithan, että viallisen tuotteen palautus on tehtävä 14 päivän sisällä siitä, kun palautuksesta on sovittu.
Säästäthän kuitin palautuksesta siihen asti, että olemme vastaanottaneet palautuksen.