Valitse sinun autosi
SELAA KORIMALLEITTAIN
Valitse auto listasta
Etsi tuotteista
Etsi vain tuotenumeroista Pikalisäys

Toimitusehdot

  1. Verkkokaupan yhteystiedot

    Schmiedmann Suomi Oy
    Ristipellontie 25
    00390 Helsinki

    Y: 2309211-2

    Aukioloajat:
    Myymälä: 08.00 - 18.00 - puh. 044 576 3001
    Huolto: 08.00 - 16.00 - puh. 044 576 3002

  2. Hinnat

    Kaikki hinnat näytetään Euroissa, verottomana ja verollisena. Huomioithan, että ostokorissa hinnat näkyvät verottomana ja loppusummaan lisätään verot.

    Lähetyskulut hinnoitellaan painon mukaan, jos paketin koko on alle 0,07 m3. Jos paketin koko on 0,07 m3 tai enemmän, hinnoitteluperusteena on tilavuuspaino (leveys x pituus x korkeus x 250 kg). Jos tuotteen lähetys vaatii tilavuuspainoa, ilmoitamme tästä aina erikseen tilauksen saatuamme.

    Kaikkiin ohjehintoihin lisätään tapauskohtaiset toimituskulut ja ne näkyvät tilauksen yhteenveto sivulla.
    Huomioi! Korisarjojen, puskureiden, konepeltien, helmojen, lokarien, tuulilasien ja muiden paljon tilaa vaativien tuotteiden rahtikulut päivitetään tilaukseen jälkeenpäin.

    Voimme vakuuttaa tuotteen myös erikseen sopimuksen mukaan, jolloin tilaaja maksaa aina kaikki aiheutuvat lisäkustannukset.

  3. Maksaminen ja Maksutavat

    Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Maksukaista (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Maksukaistan verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Maksukaista / Paybyway Oy. Maksukaista välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Maksukaista-palvelusta: http://www.maksukaista.fi

    Maksutavat
    • Verkkopankkimaksu +0 €

    • Luottokorttimaksu 0,35€ + 1,9% lisä tilauksesi kokonaissummasta

    • Jousto, Everyday ja Maksukaista lasku (kts ehdot ja maksulisät Maksutavat sivulta)

    • Bussiennakko (jälkivaatimus) +9.00 €

    • Ennakkomaksu +0 €

    Katso tarkemmat kuvaukset Maksutavat sivulta

  4. Toimitusaika

    • Toimitamme tuotteet pääsääntöisesti 1-3 työpäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta, riippuen maksutavasta.
      Mikäli tilaamasi tuote on tilapäisesti varastosta loppu tai on muuten tilaustavaraa, on toimitusaika noin 5-10 tai 10-14 työpäivää.

    • Osalla tuotteista (esim. hiilikuituiset osat, ohjaustehostimen pumput, ilmastoinnin kompressorit, ja muut ns.tehdas kunnostetut vaihto-osat) on kuitenkin huomattavasti hankalampi saatavuus jolloin toimitusaika voi olla yli 4 viikkoa (joskus kuukausia).

    • Annetut toimitusajat ovat arvioita ja ilmoitetaan aina tilausvahvistuksen yhteydessä. Arvioidut toimitusajat perustuvat valmistajien/toimittajien saatavuustietoihin, sekä aiempien toimitusaikojen keskiarvoihin,

    • Emme voi vaikuttaa toimitusaikaan jos toimituksen pitkittyminen johtuu kolmannen osapuolen virheestä, lakosta tai luonnonmullistuksista.

    • Emme vastaa toimitusajan viivästymisistä aiheutuvista välillisistä, välittömistä, epäsuorista tai suorista vahingoista ja/tai kuluista.

  5. Toimitustavat

    Tuotteillemme on tällä hetkellä kaksi eri toimitustapaa:

    • Nouto myymälästä - Voit noutaa tilauksesi Schmiedann Suomen Helsingin myymälästä (Ristipellontie 25, 00390 Helsinki). Ilmoitamme sinulle tekstiviestillä sekä sähköpostilla, kun tilaus on noudettavissa. Myymälään tilatun tuotteen noutoaika on kaksi viikkoa ilmoituksesta.

    • Nouto Matkahuollosta tai Matkahuollon Pakettipisteistä - Tilauksesi toimitetaan osoitettasi lähimpään Matkahuoltoon, Matkahuolto-asiamiespisteeseen tai Matkahuollon Pakettipisteeseen (K-Marketit, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset), joita on 1 200 kautta maan. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa. Matkahuollot ja Matkahuolto-asiamiehet voit tarkistaa tästä

  6. Vahingoittunut lähetys

    Pakkaamme kaikki tuotteet tarkasti ja asianmukaisesti minimoidaksemme lähetyksen ja tuotteiden vahingoittumisen.
    Vahinkoja kuitenkin sattuu, joten on erittäin tärkeää, että ilmoitat rikkoutuneesta lähetyksestä tai tuotteesta heti.
    Tee heti kirjallinen vahinkoilmoitus Matkahuoltoon tai Postiin toimitus tavasta riippuen, sekä ilmoita asiasta kirjallisesti myös meille.

  7. Erikoistuotteet, joita emme normaalisti pidä varastossa

    Valikoimassamme on useita erikoistilattavia ja ”custom made” -tuotteita (esim Eisenmann sport vaimentimet, BMW ratit(käsin tehdyt). Erikoistuotteella tarkoitetaan tuotetta, joka valmistetaan tai tilataan vain asiakkaan tilauksesta (esim valmistenumerolla tilatut ohjainlaitteet tms). Näiden tuotteiden tilaus on sitova ja täten peruutusoikeutta maksusuorituksen jälkeen ei ole. Myöskään verkkokaupassa muita tuotteita koskeva 14 vrk:n palautusoikeus ei koske näitä tuotteita. Palautusoikeus vain valmistus virheellisiin tuotteisiin. Joten jos tilaat ns. erikoistuotteita (Eisenmann vaimentimet, hiilikuitukonepellit, kilpa-autoihin tarkoitetut osat, osa BMW alkuperäisistä osista, kaikki käytetyt osat), joita emme normaalisti varastoi. otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa tilauksen saatuamme. Normaalisti otamme erikoistuotteista varausmaksun, 30% tuotteen hinnasta, jotta voimme varmistaa, että tilaus lunastetaan. Käytetyistä osista perimme aina 100% tuotteen hinnasta ennakkoon!  HUOMIOI -> Erikoistilatuilla osilla ei ole peruutus- eikä palautusoikeutta !

  8. Tarjoustuotteet

    Varastopoisto- / esittely- / tarjoustuotteilla ei ole normaalia palautus-/vaihto-oikeutta. Ellei toisin mainita, tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää Suomen varastossa. Jos tarjoustuote on loppunut, emme pysty takaamaan että tuotetta pystytään toimittamaan lisää tarjoushinnalla.

  9. Käytetyt tuotteet

    Kaikkien käytettyjen tuotteiden tilaukset käsitellään Erikoistilauksena, kts kohta "Erikoistuotteet, joita emme normaalisti pidä varastossa"

    Käytetyillä tuotteilla on 3 kk rajoitettu takuu kaupantekopäivästä lähtien. Katso tarkemmat ehdot -tästä-.
    Moottoreiden, konepeltien, helmojen, lokarien ja muiden paljon tilaa vaativien tuotteiden rahtikulut päivitetään tilaukseen jälkeenpäin.

  10. Tilauksen vastaanottaminen

    Kun vastaanotat tilauksesi, varmista heti, että sait kaikki tilaamasi tuotteet ja oikeat määrät. Saat toimituksen mukana lähetelistan, joka toimii kuittina ostoksestasi ja mahdollisena takuutodistuksena.

  11. Hintatakuu

    Takaamme, että meidän asiakkaanamme saat halvimmat hinnat Suomen markkinoilla kaikista varaosista ja tarvikkeista.
    Tuotteen hinnan täytyy olla näkyvillä kaikille, sekä sen täytyy olla samalta valmistajalta, samaa mallia ja laatua kuin meillä myynnissä oleva.
    Huom! Tarjouksessa olevat tuotteet eivät kuulu hintatakuuseen.

  12. Turvallisuus

    Käytämme vahvaa SSL suojausta luottokorttimaksuissa. SSL mahdollistaa yhteyden vahvan salaamisen käyttäjän www-selainohjelman ja www-palvelimen välillä. Salaus suojaa tietoliikenteen siten, että ulkopuolinen tarkkailija ei yhteyttä seuraamalla pysty näkemään luottamuksellisia tietojasi.

  13. Tietosuoja

    Schmiedmann verkkokauppa käsittelee henkilötietoja henkilötietolain mukaisesti.
    Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Yhteystietoja ei luovuteta eteenpäin eikä niitä käytetä suoramarkkinointiin tai mihinkään muuhunkaan tilauksen toimitusta koskemattomaan asiaan.

  14. Tilausvahvistus

    Lähetämme kaikista tilauksista tilausvahvistuksen sähköpostilla, josta näet tilauksen numeron, tilatut tuotteet ja hinnat, sekä yhteystietosi.
    Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Sopimus syntyy tilausvahvistuksen yhteydessä.
    Ole hyvä ja tarkista tilauksen jälkeen, että olet saanut tilausvahvistuksen. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, ota yhteyttä myyntiin välittömästi.
    Jos teillä on kysyttävää tilauksesestanne, olkaa hyvä ja liittäkää koko nimenne, tilaus numero ja/tai luottokortin transaktionumero kyselyynne mukaan.

  15. Verkkokauppaostojen palautukset

    Lainaus Kuluttajaviraston sivuilta
    “Kuluttajalla on oikeus kokeilla etämyyntituotetta kotona, koska ostopäätös tehdään yleensä vain kuvan ja tekstin perusteella eikä tuotetta voi silloin tutkia. Pääsääntö on, että kokeilun ja tutkimisen voi tehdä kuten myymälöissä. Tuotetta ei kuitenkaan saa ryhtyä käyttämään.”

    Käyttämättömillä tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.
    Sinetöityjen tuotteiden osalta palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia.
    Sinetöityjä tuotteita ovat esimerkiksi sähköosat, kuten anturit, ohjainlaitteet, sekä erilaiset USB-muistit, CD ja DVD-levyt, kuten navigoinnin päivitykset.

    HUOM! Verkkokauppasäännökset muuttuivat 13. kesäkuuta 2014.
    Verkkokauppasäännösten muutoksen myötä asiakkaalla on jatkossa velvollisuus ilmoittaa peruutuksesta verkkokauppiaalle ennen palautuksen tekemistä. Ilmoitusaika on 14 päivää lähetyksen vastaanottamisesta. Lisäksi asiakkaan on tehtävä palautus 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta.

    MIKÄLI ASIAKAS PERUU KAUPAT JA PALAUTTAA TUOTTEEN (ilman tuotevirhettä), NIIN 13.6.2014 ALKAEN ASIAKAS VASTAA ITSE PALAUTUKSEN LÄHETYSKULUISTA.

    ASIAKAS VOI EDELLEEN PALAUTTAA TUOTTEEN MAKSUTTA MEILLE MATKAHUOLLON KAUTTA, MUTTA MYYJÄLLÄ ON OIKEUS VÄHENTÄÄ LÄHETYSKULUT MAHDOLLISESTI PALAUTETTAVASTA KAUPPASUMMASTA. .

    14 päivän jälkeen tuotteet voidaan palauttaa vain sopimalla asiasta etukäteen meidän kanssamme.
    Huomioi: 14 vuorokauden jälkeen palautetuista tuotteista perimme 30% toimistokululisän tuotteen hinnasta

    Katso tarkemmat palautusohjeet  PALAUTUSOHJE sivulta.

    HUOMIOITHAN! Jos tuote esimerkiksi kokonsa ja/tai painonsa takia edellyttää erityiskuljetusta, palautuksen maksaa asiakas!

    HUOMIOITHAN! Sovita korinosat (puskurit, helmat, peilit, konepellit jne jne) ennen maalausta! Maalattuja ja muokattuja osia ei voi palauttaa.

    Palautus ei kata "custom" ja erikoistilattuja tuotteita
    Valikoimassamme on useita ”custom made” -tuotteita (esim Eisenmann takavaimentimet, BMW ratit, airbagit). Tällä tarkoitetaan tuotetta, joka valmistetaan asiakkaan tilauksesta. Näiden tuotteiden tilaus on sitova ja täten peruutusoikeutta maksusuorituksen jälkeen ei ole. Myöskään verkkokaupassa muita tuotteita koskeva 14 vrk:n palautusoikeus ei koske näitä tuotteita. Palautusoikeus vain virheellisiin tuotteisiin.

  16. Tuotetakuut

    Myönnämme tuotteilla vuoden takuun ellei toisin mainita.
    Takuu ei korvaa normaalia kulumista ja väärästä asennuksesta syntynyttä vauriota.
    Takuun piirissä ovat materiaali- ja kokoonpano- sekä suunnitteluvirheet.
    Emme vaihda emmekä hyvitä tuotteita; mitä on muotoiltu, maalattu, porailtu, hiottu tai muuten aiheutettu muutoksia tai vaurioita.

    Takuu ja vastuu ei koske kilpakäyttöä tai siihen rinnastettavaa käyttötapaa, mukaanlukien teknisesti muutetut ajoneuvot.

    Takuutuotteiden palautus
    Jos tuotteen epäillään olevan rikki tai muutoin puutteellinen, mutta siitä ei ole täyttä varmuutta, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimella tai sähköpostilla lisäohjeiden saamiseksi.

    Käsittelyaika
    Tuotteet jotka palautettaan rikkinäisinä, ja jotka halutaan vaihtaa takuuseen, täytyy ensin hyväksyttää valmistajalla.
    Tästä johtuen takuutuotteiden korvaus ja käsittelyaika voi venyä useisiin päiviin, jopa viikkoihin.
    Jos tuotteessa on selvä takuunalainen virhe, se korvataan ensisijaisesti uudella samanlaisella tuotteella.

  17. Rikkoutuminen asennuksen yhteydessä

    Emme korvaa tai vaihda väärästä asennuksesta syntynyttä vauriota.

  18. Tyyppihyväksynnät

    Tuotteet jotka ovat TÜV-hyväksytty, pitäisivät mennä läpi katsastuksessa. Valitettavasti emme kuitenkaan voi tarjota takuuta koskien läpi pääsemistä, koska Suomessa kaikissa tuotteissa ei riitä TÜV-hyväksyntä (esim turbot jne). Muista pitää aina tuotteisiin liittyvät TÜV-hyväksyntä paperit mukana mennessäsi katsastukseen.

  19. Erimielisyydet

    Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

    Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

  20. Ota yhteyttä

    Meidät löytää ja tavoittaa seuraavista osoitteista ja puhelinnumeroista.

    Uudet varaosat ja tuotteet

    Schmiedmann Suomi Oy
    Ristipellontie 25
    00390 Helsinki
    Myymälä: 044 576 3001
    Huolto: 044 576 3002
    Y: 2309211-2

    Käytetyt osat

    Schmiedmann Nordborg A/S
    Lyngmosevej 9
    6430 Nordborg
    Tlf +45 74 49 11 80
    Fax +45 74 49 19 80
    Cvr. Nr. 29634629

  21. Vastuuvapauslauseke

    Emme vastaa tuotteiden teknisistä ja inhimillisistä virheistä tiedoissa ja kuvauksissa. Varaamme oikeuden korjata ja muuttaa tietoja ja hintoja ilman eri ilmoitusta. Tuote-, toimitus- ja asennushintoja päivitetään säännöllisin väliajoin verkkokaupassamme. Tarjoushinnat ovat voimassa vain niin kauan kuin tuotteita on Suomen varastossa ja/tai annettuun aikaan asti.

Thank you for visiting
Schmiedmann!
We noticed you are from...

United States United States
Seuraa meitä
Maksu
Payment method logos
Toimitus
Matkahuolto
Ota yhteyttä